Базар Автоновини Статті Додати оголошення

Експлуатація свічок запалювання

Свічки запалювання є невід'ємною і важливою частиною кожного автомобіля. Не варто забувати, що й вони потребують обслуговування. Є кілька ознак свідчать про те, як працює свічка.
Якщо свічка покрита нагару з масленой плівкою то це перша ознака того що поршнева група зносилася і потребує заміни. Сухий нагар свідчить про те, що автомобіль використовується на малих обертах або працює тривалий час на холостому ходу. Електроди білого сухого цвіту говорять про те, що встановлено раннє запалення або ж автомобіль працює на газовому обладнанні.
Нормально працююча свічка утворює нагар коричневого кольору без освіти маслянистої плівки.

 

 

Щоб добитися правильної роботи свічки запалювання необхідно кожні 10 тисяч кілометрів виробляти чистку і регулювання зазору між електродами. Чистку і регулювання зазору слід виконувати при переході на літній або зимовий період експлуатації.

Для регулювання зазору свічки рекомендується застосовувати круглий щуп. При експлуатації свічки внутрішня її частина зношується і утворюється невелика ямка, яка не дає правильний результат при регулюванні зазору плоским щупом.

При обслуговуванні свічок забороняється використовувати наждачний папір, шило, ніж ці предмети можуть пошкодити ізолюючу частину свічки. На пошкодженій поверхні буде утворюватися нагар, який призведе до неправильної роботи свічки.

Для очищення свічки можна застосовувати щітку із сталевого дроту. Або ж використовувати метод, який безболісно видалить створившийся нагар. Для цього потрібно знежирити свічку і просушити її. Після чого занурити її в розчин уксусокислотного амонію і витримати протягом тридцяти хвилин при температурі 90 градусів. Витягнути і очистити свічки за допомогою капронової щітки і промити водою. Нагрівається розчин виділяє пари оцтової кислоти, тому чистку таким способом проводити на відкритому повітрі.

 

                                                                                        за матеріалами інтернету