Ремонт двигуна — процедура складна і дорога. Двигуни мають різні схеми, принципи роботи, але, дотримуючись викладених порад, ви безперечно продовжите йому життя.
Двигун — це серце машини, паливна система — травний тракт.
Велика проблема палива в нашій країні (крім невідповідності октановому або цетановому числу) — наявність у паливі води.
Вода — це ворог інжекторів (особливо систем безпосереднього впорскування в циліндр). Сопло інжектора під час роботи розігрівається до високих температур, а мікроскопічні краплі води, потрапляючи на розпечені елементи інжектора, спричиняють різке місцеве охолодження, що з часом призводить до руйнування сопла інжектора (цей процес називається «кавітація»).
Але ви скажете: «вони ж мікроскопічні!» Так! Але пам‘ятайте про те, що все це відбувається щонайменше 300 разів на хвилину, і це — при холостих обертах двигуна. І ось тут нам на допомогу можуть прийти спиртовмісні присадки. Спирт зв’язує воду, і вона надходить у комплексі зі спиртом, що зменшує негативний вплив води.
Отже: не годуйте ваш автомобіль поганню; використовуйте спиртовмісні присадки.
При загалом не кращій якості палива в нашій країні, все ж намагайтеся підібрати заправку, де найчастіше буває якісне паливо. І не надто спокушайтеся низькими цінами.
Від стану паливного фільтра залежить прийомистість двигуна, а також витрати палива. При забитому паливному фільтрі виникає додаткове навантаження на обидва паливних насоси. Це призводить до їхнього передчасного зносу, і в деяких випадках — до поломки.
Крім того, багато водіїв їздять, маючи в баку не більше 5-10 літрів палива. І пояснюють це економією, відсутністю часу на заправку, довгим стоянням в заторі ще масою причин.
Але зверніть увагу: більшість паливних насосів - занурювані, тобто, перебуваючи в баку, працюючи, вони охолоджуються за рахунок омиваючої їх рідини. А тепер складіть: порожній бак, насичений парами бензину, затор, забитий паливний фільтр, навантаження на паливний насос, перегрів насосу …
Чому це може дорівнювати? Правильно: пожежі в баці!
Тому наполегливо рекомендую мати завжди більш ј бака палива, і вчасно міняти паливний фільтр.
Пам‘ятайте: перегрів паливного насосу в баку = пожежа в машині.
Альфа і омега догляду за двигуном — це зміна мастила.
Бажано дотримуватися однієї марки мастила. Це пов’язано з тим, що в різних виробників воно може серйозно відрізнятися на рівні миючих та інших присадок.
При цьому зовсім не обов'язково, що найдорожча олія — краща для вашого двигуна. Все залежить від стану двигуна, часу та режиму експлуатації.
Для двигунів імпортних нових автомобілів краще за все використовувати синтетичне мастило — двигуни розраховані на нього. «Синтетика» дає більш тонкий шар мастила, менше «чадить» при роботі.
Для двигунів, що минули позначку в 200 тис., бажано напівсинтетичні або мінеральні масла. У таких двигунах збільшені всі внутрішні зазори, і напівсинтетичні (мінеральні) масла, що створюють більш товсту плівку на робочих поверхнях, більше підходять для їх заповнення.
Масляний фільтр треба міняти при кожній зміні мастила.
А для якісного промивання двигуна не використовуйте «5-хвилинні промивання» і промивні мастила, поширені на ринку: це — зло! Особливо це стосується машин (двигунів) віком 10 років і більше: такі промивання надто активні, а ущільнювачі старих двигунів просто на таке не розраховані.
Якщо хочете якісно промити двигун — купіть мастило в подвійному обсязі. Старе злийте, залийте свіже (при цьому фільтр можна не міняти), і катайтеся день-два. Потім знову змініть мастило, а також олійний фільтр.
Така процедура буде щадною для двигуна і парних пристроїв. Ці рекомендації стосуються також олійної системи автоматичної коробки передач.
Також, якщо ви дбаєте про двигун, можна міняти мастило раніше запропонованих за специфікацією термінів.
Більшість пропонованих на ринку рідин для охолодження в тій чи іншій мірі виконують свої функції: і охолодження двигуна, і антикорозійний захист охолоджуючої системи, і не замерзають, і мають більшу, ніж вода, температурну ємність.
Завжди використовуйте антифриз згідно специфікації, і ніколи не використовуйте воду.
Якщо всеж довелося в якості охолоджуючої рідини використовувати воду — при першій можливості замініть весь обсяг антифризу.
Джерело: http://vkurse.ua/ua/technology/sovety-byvalogo-avtomekhanika.html